Klantgericht handelen: kijken door de ogen van de klant

Klantgericht handelen

Het succes van uw organisatie is mede afhankelijk van de wijze waarop zij op de wensen en behoeften van klanten inspeelt. Maar hoe gaan zij om met (lastige) klanten? Hoe kunnen ze de klant op een prettige manier helpen, zelfs als het antwoord nee is? Dat leren uw medewerker in de training Klantgericht handelen.

We laten uw medewerkers door de ogen van de klant naar zichzelf en naar de organisatie te kijken. Zo versterken we hun klantgerichtheid en wordt hun klantbenadering meer uniform.

Het belang van tevreden klanten in zicht

De training klantgericht handelen maakt medewerkers bewust van het belang van tevreden klanten, voor uw organisatie en voor zichzelf. We geven concrete handvatten voor klantcommunicatie en voor de presentatie van zichzelf en de organisatie.

Voor meer informatie over deze training, klik hier.

Bent u geïnteresseerd in deze training? Laat het ons weten via onderstaand formulier. We gaan graag vrijblijvend met u in gesprek!

Uw naam *

Uw e-mail adres *

Onderwerp *

Uw bericht *